kolejny raz skończyła mi się umowa z mym operatorem.  po kilkudniowych pertraktacjach mogę cieszyć się rachunkiem obniżonym o 45%, jednak n...

etui do telewizora..

kolejny raz skończyła mi się umowa z mym operatorem.
 po kilkudniowych pertraktacjach mogę cieszyć się rachunkiem obniżonym o 45%, jednak napotkałem na drobny problem..
wręczyli mi nowy telefon! cholera, wielki jak telewizor!
nie mieści się w kieszeni, a jego wielki ekran niechybnie zostałby zniszczony przy moim stylu życia. musiałem więc czym prędzej przystąpić do wykonania etui a raczej torby do jego transportowania..

dno z 5mm skóry zapewnia sztywność i ochronę tego ekranu. dwie szlufki pozwalają luźno dyndać przy pasku, jednocześnie ustalając położenie na szlufce spodni..
 gdybyście borykali się z podobnym problemem służę pomocą..

0 komentarze: